Vastuullisuus ohjaa 2020-luvun kuluttajien ja yritysasiakkaiden ostopäätöksiä – ilmiö on arkipäivää jo Suomessakin. Jos haluat yrityksesi pysyvän kilpailussa mukana tai jopa rinnanmitan edellä, siirtymistä kestävämpiin toimintatapoihin ei kannata jättää viime tinkaan. Juuri nyt on oikea hetki aloittaa muutos!
Vastuullisuuden lisääminen ei tarkoita lisäkustannuksia, vaan päinvastoin yrityksesi hyötyy siitä monella tavalla. Miltä kuulostavat esimerkiksi:
- säästöt liiketoiminnan kuluissa
- erottautuminen kilpailijoista ja
- myynnin kasvu?
Ne ovat tavoiteltavissasi, kun lisäät vastuullisuuttanne ja viestit siitä asiakkaillenne. He odottavat sitä.
Tämä opas auttaa sinut alkuun kestävämmällä polulla ja tarjoaa juuri sinun – pienelle tai keskisuurelle – yrityksellesi sopivia, konkreettisia neuvoja arjen pieniin ja suuriin muutoksiin.
Näillä eväillä erottaudut kilpailijoista ja teet vastuullisuudesta yrityksellesi myyntivaltin!