6 kk määräaikainen sähkösopimus
Tilaa 6 kuukauden määräaikainen sähkösopimus ja varmista varma sähkön hinta puoleksi vuodeksi!
Tilaa 6 kk sähkösopimus edulliseen hintaan
Vuosisähkö
- 6 kk
- 24 kk
- 18 kk
- Määräaikainen
- Edullinen
- Kiinteä ja ennustettava hinta koko sopimuskauden ajan
6.98 snt/kWh
- Kuukausimaksu 5.91 €/kk
Hinnat sis. alv. 25.5 %
Tee sopimus-
Kilpailukykyinen sopimus
Saat 6 kuukauden määräaikaisen sopimuksen kilpailukykyiseen ja kohtuulliseen hintaan, johon ei vaikuta maailman mullistukset tai pörssisähkön hintapiikit.
-
Ennustettavuutta ja turvaa
Sähkösi on aina saman hintaista koko sopimuskauden ajan. Vain kulutuksesi määrä vaikuttaa sähkölaskuun! Vakaa sähkön hinta tuo mielenrauhaa arkeen, mutta lyhyt määräaikaisuus ei sido pitkäksi aikaa.
-
Helposti päästötöntä sähköä
Voit valita 6 kk määräaikaisen sähkösopimuksen alkuperäksi päästöttömän fossiilivapaan sähkön, tai jos haluat suosia kokonaan uusiutuvaa, valitse uusiutuva Aurinkosähkö- tai Ekosähkö-lisäpalvelu! Valittavissasi on myös perinteinen sekasähkö.
Miten hinta muodostuu?
Sähkön hintaan vaikuttaa sähkön kulutuksen määrä sekä aika, jolloin sähköä käytät. Sähköisen OmaLumme-palvelun ja OmaLumme-sovelluksen avulla voit seurata energiankulutustasi ja tarkistaa sopimus- ja laskutietoja vaivattomasti - netissä 24/7.
Tutustu palveluunMiksi kannattaa tilata Lumme Energialta 6 kk sähkösopimus?
-
Asiakaslähtöisyys
Emme ehkä ole suurin sähköyhtiö, mutta sisu ja sydän ovat meillä varmasti monia suurempia. Me palvelemme asiakkaita yksilöllisesti, olemme helposti tavoitettavissasi jopa vuorokauden ympäri ja teemme sähkönkäytöstäsi mahdollisimman sujuvaa.
-
OmaLumme-sovellus ja näppärät digipalvelut
OmaLumme-palvelu on sähköasioittesi tukikohta. Sieltä voit seurata sähkönkulutustasi ja sähkölaskujasi sekä pitää tietosi ajan tasalla. OmaLumme-mobiilisovellus on tiedostavan sähkönkäyttäjän unelma, josta pääset kärryille kotisi sähkösyöpöistä.
-
Kotimainen ja paikallinen
Olemme kotimainen ja lämminhenkinen sähköyhtiö. Juuremme ovat Järvi-Suomen seutuvilla, mutta tarjoamme hyvää energiaa – ihan joka tasolla ja halki poikki Suomen. Meiltä löydät sähkösopimukset niin kotiin kuin mökille.
-
Houkuttelevat asiakasedut
Lumme Energialla pääset nauttimaan myös mukavista asiakaseduista! Käytössäsi on Lumme-tiimin erityistarjouksia moniin eri yrityksiin ja neljästi vuodessa saat sähköpostiisi asiakaslehti Lumpeenlehden.
Tutustu OmaLumme-sovellukseen
Saat samalta luukulta myös monet muut sähkönkäyttäjän palvelut – esimerkiksi sähköautojen latausratkaisut, aurinkopaneelit ja sähkölämmityksen optimoinnin.
Mikä sopimuksista on minun tarpeeseeni paras?
Jos olet epävarma siitä, minkä sopimuksen valitsisit, siirry Lumme Energian ostopolkuun. Ostopolussa vastaat muutamiin sähkönkäyttöäsi koskeviin kysymyksiin, minkä jälkeen saat suosituksia juuri sinun tarpeeseesi sopivasta sähkösopimuksesta.
Vertaa sähkösopimuksiaUsein kysyttyä 6 kk määräaikaisesta sähkösopimuksesta
- Yleistä
- Laskutus
Mihin ajankohtaan voin määrittää sopimuksen alkamispäivän?
6 kuukauden määräaikaisen sopimuksen alkamispäivämäärä riippuu siitä, teetkö sopimusta täysin uuteen käyttöpaikkaan, päivitätkö nykyistä Lumme Energian sopimusta vai vaihdatko sähkönmyyjää.
Uuteen osoitteeseen voit tehdä sopimuksen alkamaan 5 vrk:n päähän. Jos tarvitset sopimuksen alkamaan aikaisemmin, soita 029 1800 056.
Jos olet Lumme Energian asiakas, voit vaihtaa sopimusta, jos
- nykyinen sopimuksesi on toistaiseksi voimassa oleva. Muutos voi tulla voimaan aikaisintaan 5 vrk kuluttua.
- määräaikaisen sopimuksesi päättymiseen on aikaa max 1 kk. Valitse uuden sopimuksen alkamispäiväksi nykyisen sopimuksen päättymispäivää seuraava päivä.
Sopimuksen alkamispäivämäärän voi asettaa korkeintaan 1kk päähän.
Mikäli vaihdat sähkönmyyjää, voit tehdä sopimuksen alkamaan aikaisintaan 18 vrk:n kuluttua ja max 1 kk päähän.
Voinko irtisanoa 6 kk sopimukseni kesken sopimuskauden?
Valitsemalla 6 kk määräaikaisen sähkösopimuksen et voi irtisanoa sitä kesken sopimuskauden.
Muuton yhteydessä määräaikainen sähkösopimus kuitenkin raukeaa, ellet halua solmia uutta sopimusta uuteen kotiisi.
Mitä tapahtuu 6 kk jälkeen, kun sopimus on loppumassa?
Sopimuskauden päättyessä lähetämme sinulle uuden jatkotarjouksen.
Lähetämme tarjouksen sinulle hyvissä ajoin ennen määräaikaisen sopimuksen päättymistä, jotta voit punnita erilaisia sopimusvaihtoehtoja ennen uuden sopimuksen solmimista.
Jos et hyväksy jatkotarjousta tai laadi uutta sähkösopimusta ennen kuin määräaikainen sopimuksesi päättyy, sähkösopimuksesi jatkuu toistaiseksi voimassaolevana sopimuksena perushinnastomme mukaisesti.
Voinko saada sähköisen laskun?
Ehdottomasti! Voit valita joko e-laskun tai Kivra-laskun. Sähköinen lasku tulee perille ilman postinjakeluviiveitä eikä katoa muiden papereiden joukkoon.
Voit tilata e-laskun näppärästi joko omassa verkkopankissasi tai nyt myös OmaLumme -palvelussa samalla, kun hoidat muutkin sähköasiasi.
Huomioithan, että ennen e-laskuvaltuutuksen tekemistä lähetetyt laskut tulee maksaa tilisiirtona. Voit sopia verkkopankissasi, veloitetaanko lasku automaattisesti vai vasta hyväksymisen jälkeen. Tarvittaessa voit kysyä lisäohjeita omasta pankistasi.
Milloin saan laskun ja mikä on laskun eräpäivä?
Saat sähkölaskun yhden tai kahden kuukauden välein. Laskutusrytmi määräytyy käyttöpaikkasi vuosittaisen kulutuksen mukaan.
Vuosikulutus / Laskujen lukumäärä
alle 12 000 kWh / 6 laskua vuodessa
yli 12 000 kWh / 12 laskua vuodessa
Lasku on aina mahdollista saada joka kuukausi. Huomioithan, että joissakin sopimuksissa, kuten esimerkiksi Tunti Lumme-sopimuksessa, edellytetään kuukausilaskutusta.
Sähkölaskusi eräpäivä on 14 pv laskun päiväyksestä. Eräpäivä on aina samaan aikaan kuukaudesta laskutusrytmisi mukaan yhden tai kahden kuukauden välein.
Saanko laskun sähköpostiini?
Jos haluat laskun sähköpostiisi, ota yhteyttä asiakaspalveluun puhelimitse 029 1800 056 (pvm/mpm) tai laittamalla meille viesti. Ulkomailta soitettaessa asiakaspalvelumme numero on +358 102 1041 (arkisin klo 8-16).
Voinko neuvotella maksuaikaa laskulleni?
Jos tarvitset apuja laskun maksamiseen liittyen tai sinun on tarve sopia esimerkiksi sopia maksusuunnitelmasta, Ropon asiakaspalvelu palvelee sinua:
Puhelimitse: 09 2315 0462, arkisin klo 8–20.
Sähköpostitse: energia@ropo.com