Missä on viimeisin sähkölasku? Onko se jo tullut? Millainen sähkösopimus minulla olikaan? Muistinko säätää kesämökin patterit lähtiessäni pienelleen? Ei huolta, kaikkiin näihin kysymyksiin saat vastauksen sähköisestä OmaLumme-asiointipalvelustamme. Palvelu on käytössäsi kaikkina vuorokauden aikoina ja tuo näin helpotusta sähköasioiden hoitamiseen kiireisen arjen keskellä.
Sähkönmyynnin kuluttaja-asiakkaana näet palvelussa meiltä saamasi sähkölaskut, sähkösopimuksesi sekä voit seurata reaaliaikaista energiankulutustasi. Palvelun kautta pääset myös lunastamaan omat asiakasetusi Lumme-tiimistä. Jos asiointipalvelumme ei ole sinulle vielä tuttu, niin viimeistään nyt siihen kannattaa tutustua osoitteessa lumme-energia.fi/kirjautuminen..
Miksi OmaLumme-asiointipalveluun pitää rekisteröityä ja luoda Lummetunnus?
Palvelun käyttö vaatii ensimmäisellä kerralla Lummetunnuksen luomisen vahvaa tunnistautumista käyttäen eli mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla. Vahvalla tunnistaumisella varmistamme, etteivät tietosi joudu vääriin käsiin.
Kuinka OmaLumme-asiointipalveluun kirjaudutaan?
Luo ensin Lummetunnus, jolla voit käyttää OmaLumme-asiointipalvelua. Lummetunnuksen luominen on helppoa ja tapahtuu joko mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla osoitteessa lumme-energia.fi/kirjautuminen. Lummetunnuksen luominen vaatii toimivan sähköpostiosoitteen sekä salasanan. Onnistuneen Lummetunnuksen luomisen jälkeen sinut ohjataan suoraan OmaLumme-asiointipalveluun.
Jatkossa voit kirjautua palveluun suoraan nettisivujen oikeassa yläkulmassa olevasta painikkeesta "Kirjaudu sisään" ja antamalla tämän jälkeen avautuvalla sivulla sähköpostiosoitteesi ja salasanasi.
OmaLumme myös mobiilisovelluksena
OmaLumme-sovelluksella hoidat sähköasioitasi näppärästi mistä vaan. Sovellus on maksuton ja saat ladattua sen laitteesi sovelluskaupasta.
Unohdin salasanan, mitä teen?
Ei hätää. Uuden salasanan tilaaminen onnistuu helposti osoitteessa lumme-energia.fi/kirjautuminen
Salasana unohtunut -linkistä avautuu ikkuna, johon sinun tulee kirjoittaa sähköpostiosoitteesi ja klikkaa painiketta "Lähetä vahvistuskoodi". Näin vahvistuskoodi tulee sähköpostiisi. Tämän jälkeen kirjoitat vahvistuskoodin sille merkittyyn kenttään ja klikkaat painiketta "Vahvista koodi". Anna uusisala kahteen kertaan ja klikkaa vielä painiketta "Jatka". Nyt avautuu suoraan OmaLumme-asiointipalvelu.
Asiakaspalvelumme auttaa
Jos palvelun käyttö ei onnistu, niin jätä meille yhteydenottopyyntö. Jos mahdollista, lähetä meille kuvakaappaus näytöltäsi, se helpottaa asian tutkimista meidän puolellamme.
Voit myös soittaa meille puhelinnumeroon 029 1800 056 (pvm/mpm).